Pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami:
- 1. Gdzie mogę zgłosić swój udział?
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia w zakładce Rejestracja.
- 2. Czy mogę zapisać się w inny sposób?
-
Nie ma możliwości rejestracji w inny sposób niż przez stronę.
- 3. Do kiedy trwa rejestracja?
-
Rejestracja na udział stacjonarny trwa do 1 września 2021 r. Rejestracja na udział Online trwa do 3 września 2021 r.
- 4. Jak wygląda proces rejestracji?
-
Po wejściu na stronę www.propertyforum.pl do zakładki Rejestracja należy zapoznać się z informacją dotyczącą pakietów dostępu. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
• Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
• Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Kongres. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora. - 5. Czym jest kod aktywacyjny?
-
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
- 6. W jaki sposób mogę się zalogować na swoje konto?
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
- 7. W jaki sposób mogę zmienić/poprawić dane uczestnika?
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
- 8. Czy wybór sesji jest obowiązkowy?
-
Wybór sesji jest obowiązkowy, bez dokonania tego wyboru nie będzie możliwości przejścia do następnych kroków rejestracji. Prosimy o zaznaczenie sesji, w której udziałem są Państwo zainteresowani.
- 9. Czy i w jaki sposób mogę dokonać zmian w wyborze sesji?
-
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
- 10. W jaki sposób mogę zrezygnować z uczestnictwa?
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
- 11. Czy po potwierdzeniu przyjęcia mojego zgłoszenia otrzymam jeszcze jakieś informacje?
-
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
- 12. Czy udział w Kongresie jest bezpłatny?
-
Ze względu na obostrzenia związane z pandemią COVID liczba bezpłatnych pakietów pozwalających na stacjonarny udział w wydarzeniu jest ograniczona. Decyzję o przyznaniu bezpłatnego pakietu podejmuje Organizator na podstawie prawidłowo wypełnionego zgłoszenia rejestracyjnego. Istnieje możliwość zakupu pakietu, który gwarantuje udział.
- 13. Kiedy będę mógł zakupić dodatkowy pakiet?
-
Zakup pakietu możliwy jest po weryfikacji zgłoszenia. Informacja o możliwości zakupu danego pakietu będzie zamieszczona w mailowym potwierdzeniu.
- 14. W jaki sposób mogę zakupić pakiet?
-
W mailowej wiadomości potwierdzającej zgłoszenie zamieszczone są specjalne linki pozwalające na zakup. Istnieją trzy formy płatności: pobranie faktury proforma, przelewy24 lub płatność kartą. Podczas transmisji online nie będzie możliwości zakupu pakietu na fakturę proforma.
- 15. Jak długo będę czekać na zmianę statusu po zakupie pakietu?
-
Zmiana statusu następuje po zaksięgowaniu płatności przez Organizatora.
- 16. Czy jest możliwość zakupu pakietu w dniu wydarzenia?
-
Będzie taka możliwość poprzez płatność kartą lub wystawienie faktury po zakończeniu wydarzenia.