Michał Górski
CEO
Schwitzke Górski
Architekt (Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej), manager (MBA Polish Open University), twórca polskiej filii Schwitzke&Partner.
Jako CEO Schwitzke Górski, stworzył multidyscyplinarny zespół, który bardzo kompleksowo podchodzi do kwestii projektowania, wdraża nowe standardy kreowania doświadczeń konsumenckich w przestrzeni sprzedaży, HoReCa czy punktach usługowych.
Realizuje koncepty na rynku polskim, ale także w obszarze EMEA. Rozwija procesowe podejście do współpracy, które w centrum stawia customer experience. Współpracuje między innymi z: LPP, MARTES Sport, Deichmann, Home&You, Nakielny, Gastromall Group, WOJAS, Lagardere.
Bierze udział w sesjach:
-
Jak e-commerce zmienia handel
13.45-13.55
Wprowadzenie do sesji – rozmowa z cyklu Real Estate Reviews:#futureofshopping. Galerie handlowe w świecie omnichannel
13.55-14.45
Jak e-commerce zmienia handelSprzedaż online w Polsce bije rekordy. Sieci handlowe rozwijają nowe modele sprzedaży omnichannelowej oraz zwiększają inwestycje w nowe technologie i rozwój sprzedaży online. Czy cyfrowy sukces pogrąży klasyczne sklepy?