Katarzyna Konkel
CEO
Omnisense
Socjolożka, strateżka, ekspert badań jakościowych, od 20 lat jest aktywnie związana z kreowaniem i komunikowaniem marek. W latach 2003-2011 wykładowca socjologii i PR w praktyce w Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie. Była dyrektorem zarządzającym Grupy Eskadra i agencji LOKATIVO.
Od 2017 roku CMO agencji Omnisense i Dyrektor ds. strategii Customer Experience w Schwitzke Górski, gdzie w oparciu o Design Thinking projektuje nowoczesny i wielowymiarowy CX dla takich marek jak Martes Sport, Media Expert, VOX, Makarun, Isto, czy Awiteks. Zarządza zespołem badaczy definiujących inspirujące insighty. Specjalizuje się w biznesowym podejściu do zarządzania markami i przestrzeniami w branżach Retail i HoReCa.
Bierze udział w sesjach:
-
Jak e-commerce zmienia handel
13.45-13.55
Wprowadzenie do sesji – rozmowa z cyklu Real Estate Reviews:#futureofshopping. Galerie handlowe w świecie omnichannel
13.55-14.45
Jak e-commerce zmienia handelSprzedaż online w Polsce bije rekordy. Sieci handlowe rozwijają nowe modele sprzedaży omnichannelowej oraz zwiększają inwestycje w nowe technologie i rozwój sprzedaży online. Czy cyfrowy sukces pogrąży klasyczne sklepy?