Sabina Bartyzel
Senior Vice President Operations, Northern & Eastern Europe for Sofitel, MGallery and Emblems
Accor
Doświadczona ekspertka branży hotelarskiej, która od ponad 22 lat związana jest z Accor. Swoją przygodę z grupa rozpoczynała w 2001 roku w hotelu Novotel Krakow Centrum, by w kolejnych latach awansować na kolejne stanowiska managerskie w hotelach marki ibis, Novotel, Mercure. W 2020 roku objęła funkcję SVP Operations Accor Eastern Europe, zaś następnie SVP Operations Managed Hotels Eastern Europe, nadzorując niemal 150 hoteli, od ekonomicznych po marki premium w 18 krajach. Odpowiadala za relacje z partnerami i inwestorami w Europie Srodkowo - Wschodniej, a także z powodzeniem prowadziła działania operacyjne oraz zarządcze w trakcie pandemii.
Od stycznia 2023 roku pełni stanowisko SVP Operations, Northern & Eastern Europe for Sofitel, MGallery and Emblems. W ramach swoich obowiązków nadzoruje pełen zakres działalności hoteli manage oraz franchise w Europie Północnej i Wschodniej, który obejmuje Niemcy, Austrię, Szwajcarię, Belgię, Holandię, Luksemburg, Polskę i wszystkie kraje Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Ukrainę.
W 2000 roku ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku marketing i zarządzanie. Jest także absolwentką programu przywództwa na HEC Paris, jednej z wiodących światowych szkół biznesu. Przez pięć lat dzieliła się swoim wieloletnim doświadczeniem ze studentami hotelarstwa, prowadząc wykłady na jednej z krakowskich uczelni wyższych.
Sabina Bartyzel w swojej pracy zawsze stawia ludzi na pierwszym miejscu – zarówno hotelowych gości, jak i współpracowników, uważając ich za największy kapitał firmy. Jest przy tym profesjonalistką skoncentrowaną na wzroście przychodów, skutecznym zarządzaniu operacyjnym oraz orędowniczką innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze CSR.
Wielka miłośniczka podróżowania oraz maratonów, w których bierze udział na całym świecie. “Nieustanne podnoszenie poprzeczki” – to jej motto, które wyznaje zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Bierze udział w sesjach:
-
Turystyka wraca do formy, hotele też?
- Jakie segmenty rynku hotelowego będą doświadczać największych wzrostów w najbliższym czasie: miejskie, resortowe, ekonomiczne, upscale czy upper upscale, a może luksusowe?
- Umowy najmu na rynku hotelowym coraz popularniejsze. Czy wypchną z rynku umowy franczyzowe i kontrakty na zarządzanie?
- Brak finansowania bankowego spowodował lukę podażową na rynku hotelowym, ponieważ deweloperzy przestali budować nowe obiekty. Jak ograniczony dostęp do finansowania wpłynął na rynek transakcyjny oraz rozwój biznesów hotelowych?
- Czy polski rynek jest atrakcyjny dla nowych marek i operatorów? Jakie są plany rozwoju sieci i inwestorów w naszym kraju.
- Trendy w turystyce i podróżowaniu oraz ich wpływ na sektor hotelarski.
- Kreta czy Sopot – co wybrali turyści. Czy polskie hotele są jeszcze konkurencyjne cenowo na europejskim rynku turystycznym?
- Jaka jest obecnie kondycja sektora hotelowego? Czy rynek odbił się po pandemicznych lockdownach i jak się rozwija?