Beata Kokeli
Partner, Head of Retail Agency
Cushman & Wakefield
Beata Kokeli ma ponad 25-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości. Wcześniej pracowała zarówno w spółkach deweloperskich, jak i w agencjach nieruchomości. W latach 2001-2008 była, na stanowisku Członka Zarządu, odpowiedzialna za działalność deweloperską, leasingową i marketingową w duńskiej TK Development Group, a w latach 2008-2012 w polskiej firmie Centrum Development & Investments, na stanowisku Członka Zarządu, pełniła funkcję dyrektora handlowego, koordynując opracowywanie i realizację strategii marketingowych i handlowych dla bieżących i przyszłych projektów inwestycyjnych.
W latach 2012 – 2106 pracowała w CBRE, gdzie była dyrektorem działu zarządzania nieruchomościami i aktywami, a także starszym dyrektorem działu powierzchni handlowych. Specjalizowała się w rozwoju usług dotyczących powierzchni handlowych. W lipcu 2016 rozpoczęła współpracę z TriGranit na stanowisku Szefa ds. Zarządzania Aktywami, a od 1 lipca 2017 do marca 2019, na stanowisku Członka Zarządu, pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego Trigranit Polska, odpowiedzialna za działalność operacyjną spółki polskiej, strategię portfolio, zarządzanie aktywami i nieruchomościami, działalność leasingową. W ramach podstawowych obowiązków polegających na nadzorowaniu całego portfolio TriGranit złożonego z projektów biurowych i handlowych wspomagała procesy pozyskiwania i rozwijania nowych aktywów, a w 2019 w związku akwizycją Trigranitu na rzecz Revetas Group była odpowiedzialna za procesy wynajmu powierzchni biurowych w Grupie, na terenie CEE, na stanowisku Senior Advisor, Head of Group Office Leasing. Obecnie, od stycznia 2020, sprawuję funkcję Dyrektora Działu powierzchni handlowych, w Cushman & Wakefield.
Bierze udział w sesjach:
-
THE CHANGE – MARKET
Centra handlowe na zakręcie. Kiedy odrobią straty po lockdownach?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCICentra handlowe na zakręcie. Kiedy odrobią straty po lockdownach?
Pandemia Covid-19 scyfryzowała konsumenta, a galerie handlowe zrozumiały, że nasycony rynek znalazł się na zakręcie. Dziś klienta trzeba kusić i o niego walczyć. W jakim kierunku ewoluują centra handlowe, jak zmienia się ich oferta, jak nowe technologie wpływają na ich funkcjonowanie? Wyzwaniem dla branży jest omnichannel, który rządzi handlem, ale i go dzieli. Sektor rozpalił też spór o wysokość czynszów. Jak rozwiązać ten problem?