Marek Dobrzycki
Managing Director, Panattoni Europe
Swoją karierę w Panattoni zaczął w 2007 roku jako manager ds. rozwoju. Obecnie pracuje na stanowisku dyrektora zarządzającego w Dziale Rozwoju. Jest odpowiedzialny za komercjalizację nieruchomości i rozwój firmy w zachodniej, centralnej i południowej Polsce.
Jednym z jego największych osiągnięć było podpisanie 4 transakcji z firmą Amazon na dedykowane obiekty magazynowe - każdy o powierzchni ok. 123 000 metrów kwadratowych w Poznaniu, Sosnowcu i Wrocławiu oraz o powierzchni 161 000 metrów kwadratowych w Szczecinie. Inne projekty obejmują, w centralnej Polsce: 80 000 oraz 58 500 mkw dla BSH, 240 300 dla Media Expert, 70 000 dla Smyk, 124 000 mkw dla Leroy Merlin, 50 000 mkw dla Obi, 14 000 mkw dla UPS i 150 000 mkw dla Castoramy, na terenie Warszawy, 16 000 mkw dla TNT, 15 000 mkw dla Harper Hygienics i 42 500 mkw dla Raben, 37 000 mkw dla H&M w Grodzisku Mazowieckim, 100 000 i 9000 mkw dla DHL.
Bierze udział w sesjach:
-
Suchą stopą przez pandemię
Polskie magazyny w ostatnich latach stały się rynkowym hitem, a przez pandemię przechodzą suchą stopą. Sektor stanął przed nową szansą, związaną m.in. z przyspieszeniem rozwoju e-commerce i powrotem produkcji do Europy. Ale mierzy się też z nowymi wyzwaniami: spadkami wyników u najemców czy problemami sektora automotive. Czego obawiają się magazyny, na co liczą?