Piotr Dopierała
dyrektor ds. logistyki
LPP SA
Jako Dyrektor ds. Logistyki w Grupie LPP odpowiedzialny jest za realizację strategii w zakresie globalnych systemów logistycznych obejmujących proces dystrybucji i zaopatrzenia sklepów stacjonarnych grupy oraz realizacji zamówień w kanale e-commerce.
Od przeszło 25 lat, będąc zaangażowanym w obszar Logistyki i Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zdobywał globalne doświadczenie pracując w sektorze logistycznym i retail w Polsce, Niemczech, Turcji i Hongkongu. Jego główny obszar działań związany jest z planowaniem strategicznym, zarządzaniem procesami, projektowaniem sieci logistycznych, automatyką i rozwojem infrastruktury.
Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Grupie METRO oraz w Raben Group. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu na kierunku Operacyjne Zarządzanie Łańcuchem Dostaw oraz ETH Zurich / Swiss Federal Institute of Technology, gdzie ukończył studia MBA. Jest również absolwentem studiów doktoranckich na kierunku Zarządzanie i Finanse w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Bierze udział w sesjach:
-
Magazyny nowym miejscem dla handlu
W Polsce każdego dnia powstaje 21 sklepów internetowych, a co roku sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. Polska jest międzynarodowym hubem logistycznym, obsługującym zamówienia dla największych sklepów internetowych. Jak będzie rósł popyt na magazyny dedykowane obsłudze handlu internetowego? Jak będzie rozwijać się współpraca branży handlowej i logistycznej? Czego oczekują od deweloperów firmy działające w e-sprzedaży? Jak będą zmieniać się ich wymagania w stosunku do specyfikacji technicznych, wyposażenia czy automatyzacji obiektów? Wielkie magazyny, small business unit, małe magazyny nadające się na lekką produkcję – jakie będą obiekty
i lokalizacje przyszłości pod magazyny dla branży e-commerce?