Joanna Mroczek
Senior Director, Head of CEE Research & Marketing
CBRE
Senior Dyrektor Działu Badań Rynku i Marketingu na region Polski i CEE, odpowiedzialna za współpracę 6 krajów - Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumuni, Słowacji i Regionu SEE. Kieruje zespołami, które łączą siły analityczne i marketingowe, dostarczają specjalne projekty dla rynku i klientów - raporty badawcze czy konkurs na najlepsze biuro (Office Superstar w Polsce lub Office of the Year w innych krajach). W ten sposób CBRE odpowiada na oczekiwania klientów działających w całym regionie. Dział Badań Rynku przygotowuje najwyższej jakości dane o rynku i odkrywa trendy jakie nim kierują, a dzięki temu działania marketingowe CBRE oparte są na unikalnej wiedzy, wartościowej dla klientów.
Joanna posiada ponad 15 letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Od 2007 roku zarządza działem Badań Rynkowych w CBRE, a doradztwo które świadczy dla klientów we wszystkich sektorach rynku, od lat nagradzane jest prestiżowymi nagrodami Euromoney dla najlepszego działu Research. Od 2015 roku zarządza również działem Marketingu i Komunikacji, który na różnych płaszczyznach wspiera rozwój firmy. Jest absolwentka SGH oraz międzynarodowych studiów dla kadry zarządzającej AMP IESE Business School. Jest doświadczonym mówcą na konferencjach, członkiem Jury w konkursach, wyróżniona w konkursie Top Woman in Real Estate w kategorii Innovation, fanką amatorskiego biegania, jazdy na rowerze i skuterze.
Bierze udział w sesjach:
-
Deweloper 2.0
Projekty złożone z czterech ścian i podłogi – to już koniec biznesu deweloperskiego w takim kształcie. Dziś deweloperzy tworzą nowe dzielnice, uczestniczą w procesach rewitalizacji budynków i całych kwartałów, uwzględniają w projektach żłobki i przedszkola czy zapewniają funkcje kulturalne. Nie stawiają budynków, ale kreują miejsca. Nowa rola to nowe wyzwania. Kim jest dziś deweloper? Jak zmienia się jego rola w miastach?