Jacek Tokarski
partner, Chief Operating Officer, Hotel Professionals
Jacek Tokarski, jako Chief Operating Officer w Hotel Professionals odpowiada m.in. za przygotowanie analiz finansowych projektów hotelowych, w tym opracowywanie odpowiednich modelów finansowych oraz analiz opłacalności inwestycji hotelowych.
Jacek jest również odpowiedzialny za nadzorowanie procesu due dilligence poprzedzającego transakcje zakupu hoteli. Współpracował przy transakcjach m.in. LIM Center/Warsaw Marriott Hotel, Holiday Inn Gdańsk i Wrocław oraz Grand Hotel Łódź. Ponadto koordynuje proces pozyskania marki i operatora dla inwestorów i właścicieli hoteli.
Jacek jest ściśle zaangażowany w opracowywanie wycen nieruchomości hotelowych wykonywanych przez Hotel Professionals we współpracy z zewnętrznymi partnerami.
W latach 2004 – 2012 pracował w międzynarodowej firmie doradczej Colliers International Poland, początkowo jako analityk finansowy w dziale Najmu Powierzchni Biurowych, następnie jako analityk inwestycyjny w Dziale Usług Inwestycyjnych. W tym czasie Jacek okazjonalnie wspierał Alexa Kloszewskiego prowadzącego dział hotelowy firmy Colliers, dzięki czemu stał się pasjonatem rynku hospitality. Przez 8 lat swoje doświadczenie zdobywał w dziale hotelowym firmy Colliers.
Bierze udział w sesjach:
-
HOTELE
Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCIDesant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?
W Polsce sieciowe hotele stanowią ok. 20 proc. bazy hotelowej. Operatorzy krajowi i zagraniczni upatrują w tym szansy na zwiększenie swojej obecności. Ekonomiczna luka, nowe kierunki, koncepty wychodzące poza istniejące standardy w kwestii designu czy aranżacji, ale także łączenie funkcji np. z coworkingiem – jakie projekty mają największą szansę na sukces? Które lokalizacje cieszą się powodzeniem? Kto się boi, czyli jak przyrost podaży nowych obiektów wpłynie na wyniki istniejących hoteli.