Hubert Walczak
dyrektor działu fulfillment
InPost SA
Jako Dyrektor Działu Fulfillment InPost odpowiedzialny jest za opracowywanie strategii i wprowadzanie na rynek oferty dla biznesu e-commerce w zakresie obsługi logistycznej. Koordynuje również działania związane z obsługą Klienta w usłudze e-Fulfillment oraz współpracę zespołów realizujących poszczególne fazy projektów związanych z procesami logistycznymi. Posiada doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami pracowników oraz wdrażaniu strategicznych projektów. Może pochwalić się szeroką wiedzą i praktyką w zakresie procesów logistycznych i audytów, a także systemów magazynowych, automatyki i nowoczesnych rozwiązań informatycznych, zarządzania logistyką kontraktową w dużych obiektach magazynowych (ponad 10 000 mkw.). Ma doświadczenie w pracy z wieloma systemami ERP i WMS.
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie Bridgestone, gdzie poznawał tajniki z zakresu automatyki i robotyki. Swoją wiedzę poszerzał pracując kolejno dla szwedzkiej firmy Flexlink, a także w zagranicznych korporacjach: Exide Technologies, Aluplast oraz Arvato. Prelegent i uczestnik wielu konferencji logistycznych, autor publikacji z zakresu TSL.
W wolnym czasie podróżuje, słucha i komponuje muzykę. Interesuje się nauką i motoryzacją.
Bierze udział w sesjach:
-
Magazyny nowym miejscem dla handlu
W Polsce każdego dnia powstaje 21 sklepów internetowych, a co roku sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. Polska jest międzynarodowym hubem logistycznym, obsługującym zamówienia dla największych sklepów internetowych. Jak będzie rósł popyt na magazyny dedykowane obsłudze handlu internetowego? Jak będzie rozwijać się współpraca branży handlowej i logistycznej? Czego oczekują od deweloperów firmy działające w e-sprzedaży? Jak będą zmieniać się ich wymagania w stosunku do specyfikacji technicznych, wyposażenia czy automatyzacji obiektów? Wielkie magazyny, small business unit, małe magazyny nadające się na lekką produkcję – jakie będą obiekty
i lokalizacje przyszłości pod magazyny dla branży e-commerce?