Cedric Gobilliard
Head of Lifestyle
Accor
Coraz częściej podróżni doceniają wyjątkowe marki o silnych osobowościach, które są zarówno środowiskiem pracy dla miejskich nomadów, jak i miejscem spotkań ludzi i cieszenia się ciekawymi doświadczeniami. Dlatego Accor rozszerza swoją ofertę w segmencie Lifestyle, który jest jednym z najbardziej dynamicznych w branży.
Cédric Gobilliard dołączył do grupy Accor w 2009 roku po 10 latach pracy w Club Med, gdzie był dyrektorem generalnym Ameryki Północnej. W grupie Accor był kolejno odpowiedzialny za działania internetowe, wprowadzenie programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, globalną sprzedaż we Francji oraz działalność marek Novotel i Mercure. Cédric w szczególności pomógł zmienić jakość obsługi gości w tym segmencie, wprowadzając narzędzia cyfrowe.
Bierze udział w sesjach:
-
ROZMOWA
Rozmowy PropertyNews.pl
PRELEGENCI