Maciej Kiepal
kierownik sprzedaży Polska
Armstrong Building Products
Maciej Kiepal, absolwent Wydziału Technologii Drewna SGGW w Warszawie. Z branżą budowlaną związany od ponad 20 lat, podczas swojej kariery zawodowej poznał specyfikę rynku inwestycji z perspektywy firmy wyspecjalizowanej w dostawach materiałów na budowy (warszawski oddział Interior Zachód – obecnie SIG); z perspektywy firmy zajmującej się dostawami i instalacją materiałów wykończeniowych ( firma INSIDE ); z perspektywy producenta materiałów budowlanych (firma MEGARON); z perspektywy producenta materiałów wykończeniowych oferującego wsparcie techniczne dla wszystkich grup zaangażowanych w proces inwestycyjny (Armstrong Building Products od 2000 roku).
W Armstrong Building Products od czterech lat zajmuje się budowaniem zespołu Doradców Techniczno-Handlowych jako Kierownik Sprzedaży na Polskę (Field Sales Manager - Poland).
Bierze udział w sesjach:
-
BIURA
Coworking szybko w Polsce rośnie. Będzie konkurencją dla deweloperów?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCICoworking szybko w Polsce rośnie. Będzie konkurencją dla deweloperów?
Świat się zmienia, zmieniają się nieruchomości. Od kilku lat rynek biurowy w Europie podbija coworking. Największe zapotrzebowanie na takie centra było i jest w Londynie. Teraz trend dotarł do Warszawy – jak zmieni rynek biurowy w Polsce? Kto cieszy się z coworkingowego boomu, a kto czuje się zagrożony?
-
Quick Stories
- Jak uniknąć błędów w realizacji powierzchni biurowej
- Efekt WOW już nie taki WOW – dlaczego biura muszą być projektowane nie tylko dla oka.
- Jak stworzyć dobre biuro? – prezentacja raportu o 5 najważniejszych potrzebach pracowników w środowisku pracy.
- Biuro zaplanowane od A do Z.
- Budowa hotelu – nie tylko dla hotelarzy. Umowa doradztwa hotelowego – dlaczego warto? Specjalistyczna wiedza hotelarska klucz do sukcesu.
-
BIURA
Niski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINiski czynsz lub dobra lokalizacja to już za mało. Czego potrzebują stare biurowce?
Z każdym rokiem przybywa nowych i ciekawych inwestycji biurowych. Dlatego zarządcy starszych obiektów stoją przed wyzwaniem, jak przyciągnąć nowych i utrzymać dotychczasowych najemców. Z pomocą przychodzi modernizacja lub radykalna zmiana funkcji