
Karolina Dudek
workplace strategy manager
BNP Paribas Real Estate Poland Sp. z o.o.
Od dekady zajmuje się naukowo przestrzeniami pracy, od trzech lat także doradza klientom biznesowym, jak tworzyć lepsze biura. Wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania, socjologii organizacji i antropologii kultury, by zrozumieć, jak działają organizacje oraz jak powinna być zorganizowana przestrzeń, by wspierała zarówno realizację kluczowych celów biznesowych, jak i codzienną pracę operacyjną. Opracowywała strategie przestrzeni zarówno dla małych organizacji, jak i dużych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w metodologiach wykorzystujących opowieści i techniki wizualne.
Karolina uzyskała stopień doktora nauk społecznych w zakresie socjologii w Instytucie Filozofii i Socjologii PAN, jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego. Solidne przygotowanie badawcze zdobywała pod okiem wybitnych uczonych w kraju i zagranicą. Ma bogate doświadczenie naukowe i menedżerskie. Wcześniej koordynowała duże projekty badawcze na UW i w IFiS PAN. Wykładała na UW i w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów, książki „Sieci wiedzy” o karierach menedżerskich i roli wiedzy w organizacjach oraz współautorką „Pustyni kulturalnej” o współpracy międzyorganizacyjnej i tworzeniu kultury.
Bierze udział w sesjach:
-
HR
Lokalizacja, wynagrodzenie, design biura – jak skutecznie kusić pracowników?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCILokalizacja, wynagrodzenie, design biura – jak skutecznie kusić pracowników?
Polska to ważna lokalizacja dla globalnych graczy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu. Korporacje znajdują u nas wysokiej jakości, świetnie zlokalizowane powierzchnie biurowe, ale wyzwaniem staje się dla nich rynek kadr. Rywalizacja o pracownika staje się zjawiskiem powszechnym, a strategie globalnych organizacji nie zawsze sprawdzają się w lokalnej rzeczywistości. Jak skutecznie przyciągać talenty do firm i miast? Co może zrobić samorząd, a co specjalista od HR-u?