Jakub Jarczewski
dyrektor, dział PR i rozwoju biznesu
Metro Properties
Warszawiak, Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego, od zawsze blisko związany z marketingiem a od dekady z branżą nieruchomości handlowych. Przez wiele lat zarządzał centrami handlowymi. Wcześniej pracował w firmach telekomunikacyjnych a pierwsze szlify zawodowe zdobywał w Grupie Żywiec na stanowisku Brand Managera gdzie był odpowiedzialny za strategię wdrażania nowych produktów. Dziś stoi za Public Relations METRO PROPERTIES opiekując się wizerunkiem całego portfela nieruchomości handlowych zarządzanych przez spółkę. Wierzy, że budowana latami reputacja jest największą wartością każdego przedsiębiorstwa.
Bierze udział w sesjach:
-
CENTRA HANDLOWE
Nowy konsument, nowe potrzeby. Jak centra handlowe zmieniają się, by przyciągnąć pokolenie „domatorów”?
ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCINowy konsument, nowe potrzeby. Jak centra handlowe zmieniają się, by przyciągnąć pokolenie „domatorów”?
Centra już nie chcą być wyłącznie handlowe. Swoim klientom oprócz zakupów pełnych doświadczeń i nowoczesnych technologii oferują: kina, kręgielnie, siłownie, rozbudowane food courty. Inwestorzy stawiają na spektakularne pomysły jak: diabelski młyn, las deszczowy, lwy morskie w jeziorze, stoki narciarskie, kaplice ślubne... Jaki będzie nowy wymiar rozrywki w centrach handlowych?